Menu
Kosár

ÁSZF

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik. 

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://kameradepo.huhttps://riasztodepo.huhttps://okosotthondepo.hu, https://szolarlampa.hu, https://riaszto-szereles.com ) és aldomainjein valamint a átvételi helyen történő vásárlásokra, telefonon történő megrendelés felvétel során létrejött jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: https://kameradepo.hu/aszf , https://riasztodepo.hu/aszf , https://okosotthondepo.hu/aszf , https://szolarlampa.hu/aszf , https://riaszto-szereles.com/aszf

1. Szolgáltató adatai:

Riasztódepó Kft. mint Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató)

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

  • MediaCenter Hungary Kft.
  • Székhely: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
  • Telefonszám: +3676/506-618
  • Postázási cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.
  • E-mail: mediacenter@mediacenter.hu
  • (A megadott elérhetőségeken termékekkel kapcsolatos tájékoztatást nem tudnak nyújtani!)

Vevőszolgálat nyitva tartás:

  • Hétfő: 8:00-17:00
  • Kedd: 8:00-17:00
  • Szerda: 8:00-17:00
  • Csütörtök: 8:00-17:00
  • Péntek: 8:00-17:00
  • Szombat: zárva
  • Vasárnap: zárva
  • Ünnepnapokon: zárva

A Szolgáltató rendszere az Ügyfél regisztrációját illetve megrendelését 24-órán keresztül rögzíti,  azonban a megrendelések feldolgozása, visszaigazolása minden esetben csak az ügyfélszolgálati időben történik. A Szolgáltató a Telefonos, illetve elektronikus levélben (e-mailben) továbbított kérdésekre is kizárólag az ügyfélszolgálat nyitva tartása alatt válaszol.

2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2014. július 31. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi.
Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
A személyes, átvételi helyen vásárlók illetve a telefonon leadott rendelések esetén jelen szabályzat releváns elemei érvényesek.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A megjelenített termékek online, telefonon vagy személyesen rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. A megrendelés:

4.1 Érvényes rendelést a Szolgáltató weboladalain regisztráció nélkül is, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel az Ügyfél. Telefonon leadott rendeléseket is elfogadunk. A megrendeléssel létrejövő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül.

4.2 A kiválasztott termék(ek) kosárba rakásával állíthatja a megrendelni szándékozott termékek listáját.

4.3 A termékeknél tájékoztató jelleggel feltüntetésre kerül, hogy az adott termék elérhető-e azaz a raktáron van-e. Készlet folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és a megrendelést nem, vagy csak részben tudja a Szolgáltató teljesíteni. Ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesíti az Ügyfelet és egyezteti a módosított rendelést. Az Ügyfelet ez esetben nem terheli vásárlási kötelezettség.

4.4 Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább vásárolok" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X" ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése" ikonra kattint Felhasználó.

4.5. Felhasználó megadja/kiválasztja a számlázási és ha eltérő akkor a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

4.5.1. Fizetési módok:

- Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

- Előre utalás: A megrendelés jóváhagyásával egyidejűleg előleg számlát állít ki Szolgáltató ügyfélszolgálata, melyet e-mailben továbbít Felhasználónak a regisztrációnál megadott címre. A megrendelt termékek kiszállításáról az átutalt összeg Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezése után gondoskodik.

- Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

4.5.2 Szállítási módok, átvétel

- Személyes átvétel. A fent megjelölt címen miután az átvétel lehetőségét tartalmazó email-t kapott a felhasználó

- Futárszolgálat által a megrendelésben rögzített szállítási címre. Futárszolgálaton keresztül történő kézbesítésre csak Magyarország területén belül van lehetőség. A megrendelt terméket a futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki.

A kiszállítás díjak Magyarország területén a következőképpen alakulnak:

Rendelés értéke 0 - 34.900 Ft esetén a kiszállítás bruttó díja 1.690 Ft.

34.900 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás.


4.5.3 Szállítási határidő:

Az áruházunkban forgalmazott termékek általános szállítási ideje 1-2 munkanap. Amennyiben a várakozási idő a Megrendelőnek nem felel meg, úgy elállhat a rendeléstől.

4.5.4 A megrendelt árú átvétele:

Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában, az átvételt követően a csomagot tételesen ellenőrizni. Amennyiben sérülést tapasztal azt a kézhezvételt követő 24 órában jelezze ügyfélszolgálatunknak. A webáruházban látható képek illusztrációk ezért a valóságtól kismértékben eltérhetnek. Ezt követően hiányosságokra, sérülésekre vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben a kézbesítéskor a csomagon külső sérülést lát, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

5. Elállás joga, módja, következményei

5.1 A fogyasztónak minősülő Ügyfél a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállással a szerződés a megkötésére visszamenőleges hatállyal szűnik meg, a már teljesített szolgáltatások visszajárnak a Feleknek. Az Ügyfél az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától gyakorolhatja a Szolgáltatóhoz intézett nyilatkozatával. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik.

5.2 A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatni a Szolgáltató címére, melynek fejében a Szolgáltató köteles az Ügyfél által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.

5.3 A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

5.4 Fogyasztónak minősül az Ügyfél, ha gazdasági tevékenysége körén kívül eső célból köti meg a szerződést, vagyis nem továbbértékesítési céllal, hanem saját használatra vásárolja meg a terméket. A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki
• a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)
• a nem természetes személyekkel;
megkötött szerződésekre.
Amennyiben tehát vállalkozás köt szerződést webáruházzal termékértékesítésre vagy szolgáltatás nyújtására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti meg az indokolás nélküli elállás/felmondás joga.

5.5 Amennyiben az Ügyfél elállását írásban küldi meg a Szolgáltatónak, az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja. Az Ügyfél viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Ügyfelet ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5.6 Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

5.7 A Szolgáltató köteles írásban - papíron vagy más, az Ügyfél számára hozzáférhető tartós adathordozón – tájékoztatni

  • a Szolgáltató cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
  • a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
  • a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről; a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről
  • az elállás jogáról
  • az elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit;
  • a Szolgáltató azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
  • az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat).

Ha e kötelezettségének a Szolgáltató a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, a tájékoztatást a szerződés teljesítése során kellő időben, de - kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik - legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles az Ügyfél részére rendelkezésre bocsátani.

5.8 Amennyiben az Ügyfél a tájékoztatást a termék kézhezvételének napjáig nem kapta meg, úgy a tájékoztatás kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja elállási jogát. Ha a tájékoztatás kézhezvételére a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, a tájékoztatás átvételétől számított időponttól nyolc munkanap elteltéig az Ügyfél akkor is elállhat a szerződéstől, ha a termék kézhezvételétől számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.

5.9 A Felek eltérő megállapodása hiányában az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállási jogát

  • szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
  • olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
  • olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
  • hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

A 14 napos visszavásárlási garanciában visszaküldött hibás vagy sérült termékek esetén a levonás mértéke:

  • Tartozék hiány, vagy tartozék sérülés: minimum a termék árának 10 %-a
  • A terméken felületi sérülés, karcolás: minimum a termék árának 20 %-a
  • Hibás, de gazdaságosan javítható termék: minimum a termék árának 30 %
  • Hibás és gazdaságosan nem javítható termék: a termék árának 100 %-a

5.10 A Riasztódepó Kft. a törvényi szabályozáson túl biztosítja a 14 napos visszavásárlás lehetőségét a fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetében egyszeri díj ellenében. Az egyszeri díj mértéke hibátlan termék esetén: a vásárolt termék(ek)ek bruttó árának 15%-a, de minimum bruttó 9000 (azaz kilencezer) forint. Az egyszeri díjra Szolgáltató számlát állít ki „Kezelési költség” megnevezéssel, és a visszatérítés összegéből levonja azt. Amennyiben sérült a termék, akkor a sérülés miatti levonás hozzáadódik a fenti értékhez. A termék visszajuttatása a vásárló kötelessége és költsége.

6. Elállási jog gyakorlási menete:

6.1 Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti elektronikus módon az info@kameradepo.hu email címen. A megrendelt terméket illetve a vásárlást igazoló számlát postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagot cégünknek nem áll módjában átvenni!

6.2 A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül az Riasztódepó Kft. visszatéríti a termék vételárát.

7. Szavatosság, jótállás

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

Meghibásodás esetén kérjük, hogy a terméket lehetőség szerint minden tartozékával együtt hozza vissza! 

A kamerán, rögzítő egységen firmware (belső szoftver) frissítését kizárólag szakszervíz végezheti, vagy a Riasztódepó Kft. szakszervizesének külön utasítására végezhető el! Ez alól nem képez kivételt az eszközön beállítható automatikus frissítés (értesítés) sem!

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), valamint a fogyasztó és forgalmazó közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. NGM (IV.29) rendelet alapján a jelen jótállási jeggyel kapcsolatos jogokat a fogyasztó az alábbiak szerint érvényesítheti:

  1. A jótállásból eredő jogok érvényesítésére a fogyasztási cikk tulajdonosa jogosult, feltéve, hogy a Ptk. alapján fogyasztónak minősül. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. 
  2. A jótállási igényeket a Fogyasztó a Forgalmazóval szemben, annak értékesítési helyein, bármely telephelyén és fióktelepén közvetlenül is érvényesítheti. 
  3. A jogszabályon alapuló, kötelező jótállás időtartama sávos elrendezésű: 10 000 Ft–100 000 Ft-ig 1 év, 100 001 Ft–250 000 Ft-ig 2 év, 250 000 Ft felett 3 év. A jótállási idő a termék, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Amennyiben a fogyasztó a terméket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállás kezdő időpontja a termék átadásának a napja.
  4. Jótállás jog érvényesítése során a fogyasztó választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet; 

b) az ellenszolgáltatással arányos árleszállítást igényelhet, vagy a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, ha a kötelezett a kijavítást/kicserélést nem vállalta, vagy azt nem tudja megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit figyelembevéve elvégezni, vagy elállhat a szerződéstől, feltéve, hogy a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

  1. A jótállási igény érvényesítéséhez be kell mutatni a terméket, a jótállási jegyet, utóbbi hiányában az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (az Áfa törvény alapján kibocsátott számla vagy nyugta).
  2. Az elveszett jótállási jegy csak a vásárlási bizonylat (vagy a szerződés megkötését igazoló egyéb bizonylat) alapján pótolható.
  3. Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. 
  4. Amennyiben a termék nem javítható, a termék kicserélését vagy a vételár visszafizetését 8 napon belül teljesíteni kell.
  5. Ha a jótállás időtartama alatt a termék három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése (árleszállítás, kijavítás, kijavíttatás) hiányában - a Forgalmazó köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék kicserélésére nincs lehetőség, a forgalmazó köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton (számla vagy nyugta) feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
  6. A Forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Amennyiben a kijavításra átvett termék javítását a kötelezett nem tudja 15 napon belül elvégezni, legkésőbb a 15. napon köteles értesíteni a fogyasztót a kijavítás várható elkészültének idejéről. Amennyiben a kijavításra a 30. napig nem kerül sor, a forgalmazó 8 napon belül köteles a a terméket kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a forgalmazó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
  7. A fogyasztó a hiba felfedezése után a legrövidebb időn belül köteles kifogását a forgalmazóval közölni. Kellő időben közöltnek kell tekinteni a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős. 
  8. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a termék kicserélése, kijavítása esetén a kicserélt rész, illetve az új termék tekintetében újból kezdődik. A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő — így különösen a kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési — jogait nem érinti.
  9. A jótállásra kötelezett a jótállás ideje alatt a felelősség alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A kötelezett a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, ennek másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a kötelezett a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb 5 munkanapon belül köteles értesíteni a Fogyasztót.
  10. Amennyiben a Fogyasztónak a jótállással kapcsolatos minőségi kifogását kötelezett nem a fogyasztó igényének megfelelően rendezi, a Fogyasztó jogosult a lakóhelye szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezni.
  11. Elutasítható a jótállási igény az alábbi okokra visszavezethető hibák és azok elhárítása: 
  1. Ha a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai behatás látható;
  2. A terméken lévő egyedi azonosító sérülése, eltávolítása, 
  3. Nem rendeltetésszerű használat;
  4. A Termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai vagy elektromos terhelés, illetve egyéb, nem a célnak való felhasználás
  5. Helytelen tárolás, vagy elemi kár (pl.: villám) okozta meghibásodás;
  6. Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás
  7. Amennyiben a terméken végzett javítási munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, vagy más, megfelelő jogosítványokkal vagy szaktudással rendelkező személy végzi, és a hiba ennek hatására következett be

8. Adatvédelem

Az Ön személyes adatainak védelme a (Riasztódepó Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a  https://kameradepo.hu/adatkezelesi-tajekoztato  , https://riasztodepo.hu/adatkezelesi-tajekoztato ,  https://okosotthondepo.hu/adatkezelesi-tajekoztato , https://szolarlampa.hu/adatkezelesi-tajekoztato címeken 

A Szolgáltató adatvédelmi azonosító száma: NAIH-50061/2012

9. Vegyes Rendelkezések

9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

9.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

9.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

10. Panaszkezelés rendje
 
10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
 
10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 
 
10.3. Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszoljuk, a panaszt elutasító álláspontját megindokoljuk. A válasz másolati példányát 3 évig megőrizzük, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatjuk.
 
10.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

  • Budapesti Békéltető Testület
  • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
  • Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.
  • Központi telefonszám: +36 (1) 488-2131
  • Faxszám: +36 1 210 4677
  • E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Panaszfelvételi jegyzőkönyv: letöltés

10.5 Továbbá az Uniós békéltető honlapon nem csak magyar vásárlók számára elérhető bejelentési ürlapot is használhatja ahol különféle nyelveken tehet bejelentést

11. Szerzői jogok

11.1. Miután az kameradepo.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az kameradepo.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

11.2. kameradepo.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

11.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

11.4. Tilos a kameradepo.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel az kameradepo.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

11.5. A kameradepo.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

11.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 90.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

12. Szerviz szolgáltatás igénybevétele

Bevizsgálásra, javításra, cserére, beállításra visszaküldött terméket kizárólag tiszta, szervizelésre alkalmas állapotban veszünk át. Amennyiben a termék nem ilyen állapotban érkezik szervizünkbe, a termék tisztításának díja előzetes értesítés nélkül számlázásra kerül(het)!

A számla vagy garancialevél másolatát, valamint a hibaleírást az eszközzel együtt vagy e- mailben (technika@kameradepo.hu) küldje el részünkre, ezek hiányában nem tudjuk megkezdeni a garanciális, illetve nem garanciális ügyintézést!

A felhasználónévvel és jelszóval vagy kóddal védett termékek esetén a hiba leírásában szíveskedjenek mellékelni ezeket a hozzáférési adatokat! Amennyiben a termék hozzáférési adatai nem kerülnek rögzítésre, a gyári érték visszaállításának díja előzetes értesítés nélkül számlázásra kerül(het)!

Szervizünk a beállításokért és egyéb az eszközön tárolt adatért felelősséget nem vállal!

Bevizsgálási díjat számítunk fel (4500 Ft+ÁFA/óra), amennyiben:

  • a termék nem hibás
  • a hibát nem megfelelő beállítás okozza,
  • a hiba a nem megfelelő beüzemelésből következik

A garanciális és nem garanciális hibás termékek szervizbe- és ügyfélhez való visszajuttatásának díja az ügyfelet terheli.